Školení Facebook I
Cílem školení je přinést praktické informace, jak využít marketingové možnosti Facebooku v podobě firemních Stránek a s tím souvisejících možností a činností.
Co se na školení naučíte
Nyní máme v nabídce školení Facebook prakticky od A do Z pro firmy a podnikatele.
- Jaký je marketingový mix vhodný pro sociální média a sítě
- Jak vypadá český i světový Facebook
- Jaké nástroje mohou firmy na Facebooku využívat a k čemu slouží
- Jak vytvořit firemní Stránku, krok po kroku, s řadou praktických tipů
- Jak firemní Stránku spravovat, plnit a provozovat
- Jak propojit webové firemní aktivity s aktivitami sociálními
- Jak podnikat na Facebooku v souladu s pravidly
- Jak komunikovat (ale také jak nekomunikovat) na Facebooku
- Jak měřit úspěšnost působení na Facebooku
- Řešit krizové situace
Už všechno toto znáte? Zkuste Business manager a placená reklama na FB a IG!
Zajímají Vás i další sociální sítě? Nenechte si ujít Instagram prakticky od A do Z pro firmy a podnikatele nebo Jak využít LinkedIn v byznysu!
Podrobná osnova školení
- Facebook v číslech ve světě, doma a krátce i porovnání s dalšími sociálnímí sítěmi.
- Správný marketingový mix, co ještě vedle Facebooku budete potřebovat.
- Nástroje využitelné pro firemní komunikaci na Facebooku.
- Jak funguje Facebook, jak vidí uživatel firmy, rozpor mezi tím co potřebujete a co dostanete.
- Jak uživatelé sociálních sítích "žijí" na sociálních sítích
- Praktické příklady Facebook Stránek (Pages)
- Jak funguje Facebook Page (Stránka) coby zásadní firemní nástroj na Facebook
- Vytvoření Facebook Page krok po kroku včetně všech nastavení vlastností a praktických tipů a triků
- Jak vytvářet efektivně a správně stavové informace pro Facebook Page
- EdgeRank, výhody a nevýhody, jak ho lze využít a nedoplatit na něj
- Měření úspěšnosti aktivit v sociálních sítích, Insights a další možnosti
- Jak "dostat Stránku mezi lidi", co všechno můžete zkusit (a co musíte zkusit)
- Propojení firemních webových aktivit a sociálních sítí – RSS, Twitter/Facebook/Web, FBML, sociální prvky, Like/Share
- Pokročilé využití sociálních funkčností na webu, soutěžích, hrách i aplikacích
- Řešení krizových situací v komunikaci na sociálních sítích
- Ochrana značky/investice, jak se vyznat v pravidlech používání a jak bezpečně na Facebooku podnikat
- Jak na Facebooku pořádat soutěže a vyhovět pravidlům užívání
- Jak vypadá typický uživatel českého Facebooku?
- Jak na Facebooku nekomunikovat, příklady kudy ne
- PŘÍLOHA: Užitečné služby a odkazy
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: marketingová, tisková, komunikační i obchodní oddělení.
Účastník školení by měl
- mít Facebook účet a vědět jak Facebook používat pro osobní využití,
- mít základní vědomosti o tom jak se tvoří webové stránky a jak funguje internet (základy HTML výhodou).
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát absolventa školení,
- společný oběd v restauraci,
- občerstvení po celé školení,
- přístup k novým verzím prezentací pro další termíny školení (v rámci skupiny na Facebooku),
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Doporučená školení
Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
3 990 Kč
bez DPH
Online