Základní info
Pro koho: Tento kurz je určen pro management mezinárodních společností s pokročilou jazykovou úrovní.
Cíle kurzu: Kurz je zaměřen především na rozvoj a efektivní užívání specifické slovní zásoby a frazeologie. Kurz Vás naučí vhodnému způsobu jednání s ohledem na kulturní odlišnosti daného klienta, dále pak poskytovat základní informace o organizační struktuře společnosti. Součástí kurzu je i prezentace firmy z hlediska její obchodní strategie a vývoje.
Intenzita: Celý kurz trvá 40 vyučovacích hodin. Intenzivní kurz je možno absolvovat během pěti dnů, při frekvenci 2 x 2 vyučovací hodiny týdně pak během deseti týdnů. Po skončení kurzu obdrží student certifikát dokládající absolvování kurzu.
Obsah výuky:
* Obchodní strategie
* Organizační struktura společnosti
* Současné trendy ve světovém obchodě
* Lidské zdroje
* Recruiting - nábor zaměstnanců na manažerské a nemanažerské pozice
* Rozvoj mezinárodního managementu
* Osobnost manažera pracujícího pro firmu s mezinárodní působností
* Kariéra v zahraničí
* Cesta k vrcholovému managementu
* Rozvoj osobnosti