Velmi dobrý obsah pro kohokoliv, kdo komunikuje se svými klienty, přemýšlí o vlastní nebo firemní profilaci na LinkedIn. Mnoho zkušeností z praxe, mnoho konkrétních příkladů dobré i nevhodné praxe.
Zobrazit detail hodnoceníMá smysl „být“ na LinkedIn? Jak něčeho dosáhnout na LinkedIn? Používáte jej na 100%?
Využívejte tuto síť pro svůj business, marketing a osobní brand. Získejte klienty, zakázky a vytvářejte profesionální i osobní vztahy.
Kvalitní a autentický obsah přesvědčí ty správné lidi, že vaše značka stojí za pozornost. Pakliže chcete být úspěšní, je potřeba cílit na emoce a hodnoty zákazníka. Emoce posilují důvěru a posilují vaši jedinečnost. Značky, které se umí se svými zákazníky emočně propojit, mají daleko větší možnost získání vlivu než značky, které prodávají funkční hodnotu.
Interaktivní a inspirativní workshop je vhodný pro začátečníky i pokročilé uživatele. Je určen „nejen“ majitelům společností, vyššímu a střednímu managementu, obchodníkům.
Workshop doporučujeme všem, kteří chtějí poznat, pochopit a skutečně využít profesní síti LinkedInu, ať už v byznysu, či v soukromém životě.
Sergej Pavljuk je obchodním a marketingovým konzultantem řady středně velkých a velkých společností.
Sergej se specializuje na plnění jasně daných KPI.
„Hon na výsledky“ kombinuje s prostým principem „nehrej si na toho, kým nejsi“ (jádro úspěchu nejen ve světě online).
Součástí workshopu je 143 stránkový tištěný manuál.
Workshop je veden interaktivně, s výrazným individuálním přístupem a zapojením účastníků.
Velmi dobrý obsah pro kohokoliv, kdo komunikuje se svými klienty, přemýšlí o vlastní nebo firemní profilaci na LinkedIn. Mnoho zkušeností z praxe, mnoho konkrétních příkladů dobré i nevhodné praxe.
Zobrazit detail hodnoceníLinkedIn: Jak získat klienty a hodnotné vztahy
10.9.2020 Praha Milady Horákové 116/109B, Praha
09:00 – 13:00 hod.
česky