Základní info
Cíl semináře
Obchodníci se v rámci kurzu naučí pracovat se všemi složkami obchodní prezentace. Budou umět vybrat a správně prodat pravé užitky produktu klientovi a rychleji tak dojdou k získání souhlasu či uzavření obchodního případu.
Délka semináře
2 dny (16 výukových hodin)
Hlavní témata
- pravidla účinné prodejní prezentace – osoba obchodníka jako nejdůležitější „produkt“ v úvodu prezentace
- složky prodejní komunikace a jejich vliv na prodejní výsledek
- správná struktury prodejní prezentace – profesionální postup v prodejní prezentaci – čím začít, co využívat v prezentování, jak zakončovat prezentaci
- verbální, neverbální projev, obsah a forma komunikace – co vše musí obchodník zvládat ve svém projevu
- tvorba prvního dojmu – pravidlo „4/20“, práce s „prvním dojmem“
- obchodník – firma – produkt v prodejní prezentaci
- jak profesionálně vizualizovat návrh řešení u klienta
- vlastnosti – výhody – užitky produktu – postup v prodejní prezentaci
- jak řešit klientovi jím požadované potřeby a ve správnou chvíli mu prodávat správné užitky
- jak prezentovat různým zákazníkům poptávané užitky v prodejní prezentaci
BLIŽŠÍ POPIS NA STRÁNKÁCH DODAVATELE