INTERNET MARKETING

Základní info

Určeno
Pracovníkům marketingových oddělení firem a vrcholovému managementu

Cíl
Seminář dává odpovědi na otázky co je internet marketing, jaké formy existují, jaké je chování uživatelů internetu, jaké jsou nejúčinnější metody oslovení zákazníků přes internet, kolik stojí reklama. Účastníci tak získají potřebné vědomosti pro práci v oblasti internetového marketingu.

Metody
Přednáška, seminář, diskuse a praktické procvičení poznatků. Analýza příkladů a řešení případových studií.

Forma
2 denní tréninkový seminář 
(pro vrcholový management 1.den); 1. den - seznámení s internet marketingem, 2.den -  témata probrána podrobně (i podle přání zákazníka) a zároveň jsou na praktických ukázkách demonstrovány některé formy internet marketingu a jejich účinnost s ohledem na činnost zákazníka.

1. den

  • Hledání informací
  • Zpracování informací
  • Formy internet marketingu
  • Účinnost reklamy
  • Náklady na internet marketing

2. den

  • Skryté techniky hledání
  • Optimalizace pro vyhledávače podrobně
  • Placené zápisy do katalogů
  • Sponzorované odkazy
  • Zaručené pozice na klíčová slova
  • PPC reklama
  • Produktový Social Marketing
  • Blog a diskusní fórum jako forma reklamy
  • Jiná forma marketingu podle přání zákazníka

INTERNET MARKETING

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a deset ? Součet zapište číslicemi.