Základní info
NÁSTROJE MANAGEMENTU K FORMOVÁNÍ PERSONÁLU
- Procesy formování sounáležitosti s firmou a prozákaznického chování
- Organizace a průběh výběrového (konkurzního) řízení -příprava, chyby, metody, průběh, práce se závěry
- Přijetí nového pracovníka na pracovišti - práce manažera s očekáváním, adaptační programy
- Hodnocení lidí (personálu) - řízení procesů hodnocení, implementace systému, projednávání hodnocení
- Faktory a metody ovlivňující formování personálu - individuální, týmové, celofiremní
- Práce manažera s cíli - nejčastější chyby, manévr s cíli
- Firemní kultura jako nástroj manažera
- Možnosti ovlivňování týmové a firemní atmosféry
Zásady:
- Dominantním rysem všech programů je jejich flexibilnost a zaměřenost na získání praktických poznatků a dovedností, jež podmiňují úspěšnost jednotlivce i firmy (organizace). To je umožněno konstrukcí programů, jež odráží:
- Zahraniční poznatky a zkušenosti
- Až 85% veškerých hospodářských ztrát jde na úkor špatných mezilidských vztahů,
- Tvorba úspěšných strategických záměrů se neobejde bez "ošetření" lidského faktoru - personálu, zákazníka a sociálního "okolí" firmy (organizace),
- Lidský faktor je integrující činitel vnitro i mimopodnikových aktivit; - Příčiny, stav a trendy managementu v ČR;
- Nejnovější výsledky psychologie, sociologie andragogiky a procesního managementu, jež jsou tvůrčím způsobem aplikovány do oblasti managementu firmy (organizace).
- Programy lze využít jako celek, nebo libovolně sestavovat a měnit dle aktuální potřeby, nebo zcela nově koncipovat.
- Celé školení probíhá interaktivně a jeho součástí je trénink příslušných dovedností.
- Trénink příslušných dovedností může být zařazen:
a) samostatně,
b) průběžně v jednotlivých programových blocích,
c) na závěr každého programového bloku. - Programy mohou být realizovány koučováním.
Cena dohodou.