Základní info
Školení je zaměřeno na osvědčené metody zvýšení návštěvnosti webových stránek. Na školení vám představíme techniky optimalizace webových stránek, čímž získáte široký přehled o technikách "přilákání" návštěvníků právě na váš web.
Školení je vhodné pro majitele webových stránek, manažery odpovědné za ekonomické výsledky, marketéry, jež se chtějí zorientovat na internetovém trhu, webmastery a správce obsahu webových stránek. Od účastníků se neočekává žádná předchozí znalost v oblasti SEO, marketingu, programování apod.
Osnova školení:
- Vysvětlení pojmů v SEO (rozdíl mezi vyhledávačem a katalogem, zpětné odkazy, doména, PageRank, S-rank, SERP, roboti, index, faktory on-page a off-page, SEO lišta, long tile, microsite, praSEO …)
- Vyhledávač Google (jak pracuje, jak hodnotí weby, co lze od Google zjistit ...)
- Vyhledávač Seznam (jeho specifika, podle čeho hodnotí weby)
- Linkování - základ internetu (proč linkovat, kam linkovat, kam ne, co si o linkování myslí Google a Seznam, výhody a rizika nekalého linkování)
- O obsahu (jeho význam, kopírování textů, volbě a frekvenci klíčových slov, sémantice, prodejních argumentech …)
- Doména aneb význam jména
- Další metody propagace webu (kdy a jak použít microsite, přímý mailing, RSS ...)
- Jak se SEO začít a neskončit špatně?