Základní info
Cíle kurzu:
Získat aktuální znalosti z oblasti marketingu, reklamy, psychologie marketingu.
Pro koho je kurz určen:
Kreativcům, kteří rádi přetvářejí nápady v realitu. Nadšencům pro marketing a reklamu. Kurz je možné zakončit zkouškou profesní kvalifikace.
On-line kurz se skládá
z 11 odborných celků.
- Úvod do marketingu a marketingová koncepce
- Marketing management
- Marketingový proces
- Produktová strategie
- Cena a distribuce
- Marketingová komunikace
- Marketingový plán
- Firemní styl a design, vizuální tvář firmy
- Firemní komunikace
- Marketingové informační systémy
- Marketingový výzkum
Čas:
- Sami si určíte - záleží na Vašich časových možnostech.
Jak on-line kurz vypadá:
- Kurz obsahuje:
- 13 lekcí podle jednotlivých témat
- 22 videí
- příklady a procvičování
Jak vše probíhá:
- Získáte přístup do on-line studijního systému, který bude platit 3 měsíce (po domluvě i déle).
- On-line systém obsahuje materiály ke studiu. Jsou zde pro Vás připravené studijní materiály + procvičování + interaktivní testy + prezentace + e-booky.
- Ovládání studijního systému je velmi jednoduché.
- Studovat můžete podle Vašich časových možnosti – kdykoliv a odkudkoliv prostřednictvím internetu.
Vstupní podmínky:
- Nemusíte mít žádné vstupní znalosti marketingu, reklamy a komunikace.
Něco navíc:
- Nabízíme 12 vyučovacích hodin PREZENČNÍ VÝUKY v našem vzdělávacím centru po dobu jednoho roku po skončení kurzu. Pokud budete chtít, domluvíme se.
Na závěr:
- Po absolvování kurzu obdržíte Osvědčení o absolvování kurzu.
Nepřehlédněte - Zkouška profesní kvalifikace: