Základní info
Popis programu:
Důkladná, avšak zákazníky neobtěžující analýza potřeb, se stává klíčem k získání nových obchodů, nebo rozšíření prodeje nových služeb a produktů.
Tento program vám pomůže odhalit takové potřeby zákazníků, které by sami nepojmenovali a naučí vás vidět obchodní jednání očima zákazníků.
Užitek pro prodejce:
Prodejci skončení programu budou mít dostatek informací o tom:
> Jak efektivně, avšak nenásilně získávat informace od zákazníků.
> Jaké otázky cíleně klást v jaké situaci.
> Jak ověřovat pochopení a získávat dílčí souhlasy k nabídce/realizaci zjištěných potřeb.
Současně získají dovednost:
> Efektivně klást otázky s ohledem na cíle jednání.
> Odhalit a pojmenovat potřebu zákazníka a získat souhlas pro její řešení.
Do praxe si odnesou:
> Zpracovaný scénář analýzy potřeb zákazníků.
> Pojmenované priority pro změnu a plán jejich optimalizace.
> Dostatek inspirace, tipů a podnětů od trenérů pro využití v praxi.