Základní info
Popis programu:
Při jednání se zákazníky se setkáváme s lidmi, kteří jsou osobnostně odlišní. Reagují tak, jak bychom nikdy nereagovali, mají názory, které jsou nám vzdálené, hovoří o věcech, o kterých bychom stěží hovořili, mají odlišný názor na řešení dané situace, jsou konfliktní, nebo naopak „neprůbojní“. Přesto s těmito lidmi každodenně spolupracujeme, hovoříme, obchodujeme a plánujeme.
Tento program vám pomůže připravit pro různé typy lidí, různé argumentační strategie, které vám pomohou zvýšit úspěšnost prodeje.
Užitek pro prodejce:
Prodejci po skončení programu budou mít dostatek informací o tom:
> Jak poznat osobnost (silné stránky a rizika) klienta a jeho motivy ke koupi.
> Jakou zvolit argumentační strategii u jednotlivých typů klientů.
> Jak získat souhlas k realizaci nabídky (uzavření smlouvy).
Současně získají dovednost:
> Uzavírat obchody s různými typy klientů a tím zvýšit produktivitu prodeje.
Do praxe si odnesou:
> Podklady pro odhalení typu klienta a scénář zvolení vhodné argumentační strategie k uzavření obchodu.
> Dostatek inspirace,tipů a podnětů od trenérů pro využití v praxi.