Předmět je vhodný pro studenty, kteří se zajímají o malé a střední podnikání. Spojuje mnoho znalostí a schopností získaných v ostatních předmětech a umožňuje studentům vyzkoušet si dovednosti potřebné v malých a středních podnicích. V předmětu se zkoumá rozvoj a vývoj takových podniků a vnější i vnitřní vlivy, které je ovlivňují. Učí studenty analyzovat marketingové, finanční, personální a další informace, zkoumat výkonnost podniků, hodnotit jejich silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Studenti na případové studii analyzují možnosti dalšího rozvoje podniků, navrhují postupy, jak je implementovat a monitorovat a jak hodnotit přínosy a rizika takových změn. Předmět je obzvláště vhodný pro studenty, kteří v malých a středních podnicích pracují.
Small Business Management – Podnikatelský management
Praha Vinořská 163, Praha 9-Satalice Upřesnující informace k termínu
česky