Digitalizace Managementu IT služeb s ITIL® 4 + Exam

Základní info

Kurz Digitalizace managementu IT služeb s ITIL® 4 poskytuje úvod do moderního řízení IT služeb se zvláštním zaměřením na digitalizaci a optimalizaci procesů za využití digitálních nástrojů jako je ITIL® Maturity Model a ChatGPT. ITIL® 4, což je nejnovější iterace frameworku ITIL®, přináší nové principy a praktiky, které jsou přizpůsobené současným digitálním a technologicky orientovaným pracovním prostředím.

Kurz je veden v českém jazyce, ale všechny poskytnuté učební materiály a certifikační zkouška jsou v anglickém jazyce.

Tento kurz je nabízený s balíkem PeopleCert Membership Essential plan. Studenti budou mají přístup k různým zdrojům (všechny zdroje ke kurzu jsou v anglickém jazyce), včetně:

  • Voučer na zkoušku
  • Elektronické knihy pro váš kurz
  • Vybrané Practitioner a Professional zdroje
  • Vybrané výukové materiály a zdroje
  • Vybrané články a webináře

Pro koho je kurz určen

Kurz je ideální pro jednotlivce, kteří chtějí rozumět základům ITIL® a jak je možné framework využít k digitalizaci a optimalizaci IT služeb ve svých organizacích. Díky praktickým příkladům a studiím případů účastníci získají nejen teoretické znalosti, ale i praktické dovednosti pro implementaci principů ITIL® v digitálním prostředí. Konkrétněji:

  • Projekt manažeři (zodpovědnost za IT projekty)
  • Finanční ředitelé (jak investovat a účtovat IT služby)
  • IT Management (správa IT služeb)
  • Enterprise Architekti (návrh a rozvoj podnikové architektury)
  • IT Consuting (nastavení a optimalizace IT služeb)

Agenda kurzu

  • Úvod do ITIL® 4 a digitální transformace
  • Service Value System (SVS): Zde se dozvíte o systému hodnot služeb ITIL®, který integruje různé komponenty ITIL® 4 do koherentního celku, který podporuje digitalizaci.
  • Práce s ITI®L Maturity Model (ITIL® MM): praktická cvičení na reálných scénářích pro nástroj, který umožňuje diagnostikovat procesy, organizace a nástroje pro úspěšnou digitální transformaci.
  • Řízení služeb prostřednictvím čtyř dimenzí: organizace a lidé, informace a technologie, partneři a dodavatelé, a hodnota a výstupy.
  • Principy průběžného zlepšování: zlepšování IT procesů a služeb prostřednictvím kontinuálního měření za využití digitálních nástrojů.
  • Praktiky řízení IT služeb: základní praktiky ITIL® 4 pro digitalizaci a optimalizaci, včetně incident managementu, problem managementu, change managementu a dalších.
  • Využití ITIL® Maturity Model. Zvláštní důraz je kladen na integraci digitálních nástrojů, jako jsou automatizace, AI (Artificial Intellingence) a ML (Machine Learning), pro efektivnější a optimalnější digitální transofmarci a použití digitálních produktů.

 

 

Digitalizace Managementu IT služeb s ITIL® 4 + Exam

Vybraný termín:

26.2.2025 –  28.2.2025  ONLINE Upřesnující informace k termínu
09:00 – 17:00 hod.

Cena
24 900 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a pět ? Součet zapište číslicemi.