GRAFICKÝ DESIGN a vizuální komunikace ve firemní praxi pro laiky

Základní info

Určeno zadavatelům grafických prací, výkonným firemním manažerům, majitelům firem a koordinátorům zodpovědným za vytvoření firemní grafiky. Seminář pro jednotlivé učastníky s prostorem pro jejich vlastní projekty a reflexe z praxe

Cíl

  • Orientace v oblasti firemního stylu a v jeho segmentech (logotyp, písmo a text, barevnost, doplňujici výtvarné prvky, tiskoviny atd.)
  • Schopnost formulování obsahové stránky firemní identity, hledání adekvátních výtvarných výrazových prostředků
  • Znalost struktury a možností grafického manuálu, minimální i maximální rozsah
  • Posílení schopnosti komunikace s kreativními a realizačními partnery
  • Znalost technologických podmínek v digitálním prostředí; praktické budování a udržování firemní identity
  • Osobní rozvoj znalosti problematiky na rovině obsahové, formální, funkční a estetické
  • Schopnost vnímání racionality, emocionality, modernosti a nadčasovosti jako nezbytných hodnotových kritérií pro realizaci výtvarného díla
  • Schopnost abstrahování na rovině pojmů, jevů, zpřítomněných vizuálními znaky
  • Schopnost důvěřovat vlastní intuici, rozumu a vědomostem
  • Orientace v oblasti firemního stylu a jeho segmentech (logotyp, písmo a text, barevnost, doplňující

OBSAH

  • Sledováníí znakových systémů a jejich emocionální a racionální dopad, ve formě vizuální grafické zkratky, na vnímání jednotlivce. Co je společné, co je individální, co přijmeme, co odmítneme a proč
  • Opačný proces – slovně definované zadání a hledání jeho výtvarného symbolu, možnost individuální a týmová reflexe
  • Případové studie:
    - sledování procesu výběrového řízení na nový logotyp Prahy, digitální projekce návrhů tří posledních kol a jejich vyhodnocení
    - soutěž o logotyp ČR – poslední kolo a jeho vyhodnocení
  • Ukázky z firemních stylů obchodních i neziskových společností, tiskoviny, web
  • Kapitoly grafického manuálu – obsahová a výtvarná složka, organizace práce
  • Průběžné kladení otázek typu – „Líbí – nelíbí a proč?“ a hledání odpovědí
  • Workshop - vlastní realizace vizuálního konceptu účastníků
  • Hodnocení a diskuse nad „úkoly“ posluchačů z 1. dne semináře

Metody

  • využití možnosti reflexe v kolektivu
  • komentované promítání
  • hledání významů - interaktivní diskuse
  • simulace realizace výtvarných znaků na pozadí slovního konceptu
  • nejsou vyžadovány odborné znalosti, ale schopnost zaujmout názor a vyjádřit své hodnocení

Účastníci kurzů nemusejí mít odborné znalosti, pouze zájem a ochotu vyjádřit svůj názor

Forma
2 denní kurz -16 vyuč. hodin

Lektor
Ditta Jiřičková, ak.mal.
vzdělání – VŠUP Praha, obor grafický design a vizuální komunikace

místo konání - Školící centrum agentury AHA , Praha 4,  metro C - Vyšehrad

GRAFICKÝ DESIGN a vizuální komunikace ve firemní praxi pro laiky

Vybraný termín:

 Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
5 030 Kč

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a pět ? Součet zapište číslicemi.