Internetový marketing

Kurz na míru

Základní info

Jak funguje školení na míru

  • Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále nakládat.
  • Vytvoříme osnovu školení a po jejím schválení celou prezentaci.
  • Zvolíme vhodnou formu - půldenní školení, celodenní školení nebo dlouhodobější kurz. Pro školení můžeme zařídit i školicí místnost, pokud nemáte ve firmě vhodné prostory.    

Témata, která můžeme zařadit do osnovy:

  • Nastavení výchozí pozice firmy – co vše je potřeba si uvědomit, než se vrhnete do marketingu na internetu
  • K čemu je dobré využívat webovou analytiku a jaké jsou typy jejích nástrojů
  • Náhled do mysli uživatele – jak správně pracovat s cílovou skupinou, jak podpořit její nákupní rozhodování
  • Vyhodnocování změn v uživatelském rozhraní webu
  • Specifika jednotlivých zdrojů návštěvnosti a jejich vyhodnocení – PPC, SEO, SMM, Display
  • Jak fungují vyhledávače – základní vhled do fungování vyhledávačů
  • Jak fungují PPC kampaně – jak přistoupit k tvorbě a optimalizaci kampaní
  • Jak fungují srovnávače zboží
  • Marketing v sociálních médiích – představení jednotlivých kanálů a jejich specifika
  • Na co si dát pozor při výběrů zaměstnanců či agentury

Více informací o školeních na míru na stránkách Dobrého webu

Internetový marketing

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a sedm ? Součet zapište číslicemi.