IT Service Management (Správa IT služeb) (CZ)

Kurzem Vás provede Mgr. Jiří Pilný

Agilní nadšenec, lektor ITIL4, DevOps, PRINCE2, IPMA, SCRUM. Bohaté zkušenosti ve své praxi získával na manažerských pozicích ve veřejné správě i…

Základní info

Popis kurzu

Získejte praktické znalosti a dovednosti v procesech ITSM (IT Service Management), jako je správa service desku, správa incidentů, správa problémů, správa změn, správa verzí, správa konfigurace, správa úrovně služeb a správa aktiv IT. 

Kurz vás seznámí se základy správy IT služeb (IT Service Managementu) a se systémem vytváření hodnoty služeb. Dozvíte se o moderních pracovních přístupech jako je Agile, DevOps, Kanban a Lean a o tradičním procesním řízení. Ukážeme si flexibilní provozního model založený na vytváření kvalitních služeb.

Školení představí klíčové pojmy, terminologii a osvědčené postupy pro vytváření a zlepšování kvality IT služeb v celé organizaci. Při kurzu jsou použity inovativní školící metody jako případové studie, gamifikace, vizualizace, videoprojekci.

Správa IT služeb (ITSM) je soubor osvědčených postupů a zásad pro správu a poskytování služeb informačních technologií organizaci nebo jejím zákazníkům. Cílem ITSM je poskytovat vysoce kvalitní IT služby, které splňují potřeby podniku, a zároveň optimalizovat využití zdrojů a minimalizovat náklady.

 

Cíle kurzu

Studenti pochopí principy, koncepty a osvědčené postupy ITSM. Kurz pokrývá různé rámce ITSM, jako jsou ITIL, Kaizen, Agile, DevOps aj. a jejich aplikaci v reálných scénářích.
  • Poznáte koncept poskytování IT služeb.
  • Naučíte se používat jednotnou terminologii.
  • Porozumíte různým přístupům.
  • Poznáte vybrané praktiky a jejich způsob použití.

Určeno pro

Kurz je určen pro veřejný sektor i soukromou sféru.
  • Projektoví manageři
  • Projektoví inženýři
  • ITSM profesionálové
  • IT Support
  • IT manageři
  • CIO, CEO, CFO  (C level Management)
  • Architekti, konzultanti vývojáři

Obsah kurzu

  • Základní koncepty IT Service Managementu
  • Hodnoty a principy IT Service Managementu
  • 5P IT Service Managementu 
  • Procesní management 
  • Strategie 
    • Portfolio
    • Vývoj
    • Nasazení
    • Provoz
  • Architektura
  • Řízení změn a projektů
  • Kontinuální zlepšování  - Kaizen
  • Agilita 
  • DevOps
  • Kanban
  • SCRUM
  • LEAN
  • MVP - Minimum Viable Product

Předpoklady

Kurz je určen pro všechny se zájmem o fungování IT.

Studijní materiály

Školící materiály jsou v českém jazyce

Návaznosti

ITIL® 4 Foundation + zkouška, ITIL® 4 Foundation + zkouška (2 pokusy)

IT Service Management (Správa IT služeb) (CZ)

Vybraný termín:

10.2.2025 –  11.2.2025  Praha

Cena
14 000 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a tři ? Součet zapište číslicemi.