ITIL® 4 Foundation (e-learning v AJ)

Jan Lébl

Kurzem Vás provede Jan Lébl

Základní info

Kurz obsahuje výklad problematiky nejnovější verze ITIL® 4, renomovaného rámce pro řízení IT služeb.

Cílem kurzu je ukázat posluchačům, jak mohou být klíčové koncepty, pojmy a praktiky ITIL® 4 použity pro zlepšení práce v organizaci poskytovatele IT služeb. V rámci popisu jednotlivých praktik jsou vyloženy jejich cíle, doporučené sekvence aktivit a související principy včetně objasnění jejich vzájemných vazeb.

Obsah kurzu je primárně orientován na poskytnutí informací potřebných pro úspěšné absolvování certifikační zkoušky Foundation Certificate in IT Service Management.

Základní bloky kurzu tvoří Klíčové koncepty správy služeb, Návodné principy ITIL®, Čtyři dimenze správy služeb, ITIL® hodnotový systém služeb a Manažerské praktiky ITIL®.

Kurz je určen pro

  • ředitele a manažery IT, vedoucí týmů a projektů, manažery jakosti a
  • ostatní pracovníky IT, kteří chtějí získat ucelenou představu o standardu ITIL® a potvrdit své znalosti získáním mezinárodně uznávaného certifikátu.

ITIL® 4 Foundation (e-learning v AJ)

Vybraný termín:

 ONLINE

Cena
10 200 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a šest ? Součet zapište číslicemi.