JIRA Service Desk - agent

Kurz na míru

Základní info

Atlassian JIRA Service Desk je silný nástroj pro podporu standardních procesů, reportů a zajištění řešení požadavků. Tento kurz je určen pro začátečníky nebo uživatele s menší znalostí systémů JIRA. Je zaměřen zejména na uživatele JIRA Service Desk aplikace, kteří pracují v zákaznické podpoře či poskytují pomocí tohoto systému podporu koncovým uživatelům a budou pracovat v roli Agenta. Je také vhodný pro manažery zákaznických center a center uživatelské podpory či uživatele, kteří ke své práci JIRA Service Desk potřebují a chtějí se naučit s informacemi pracovat detailněji. Úvod do JIRA Service Desk Prostředí zákazníka Pracovní plocha agenta Zákaznický požadavek z pohledu JIRA Spolupráce na řešení zákaznického požadavku Automatizace Vyhledávání a reporty Schvalování požadavku prostřednictvím portálu Customizace zákaznického portálu

JIRA Service Desk - agent

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a sedm ? Součet zapište číslicemi.