Popis kurzu
Tento kurz vám poskytne seznámení s možnostmi zapojení zákazníků v Dynamics 365.
Seznámíte se s konceptem, jakož i s každou aplikací pro zapojení zákazníků, včetně Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Zákaznický servis, Dynamics 365 Field Service a funkce řízení vztahů se zákazníky (CRM) v Dynamics 365 Project Operations. Tento kurz zahrnuje přednášku i praktické laby.
Cíle kurzu
Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:
- Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Marketing
- Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Sales
- Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Customer Service
- Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Field Service
- Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Project Operations (CRM)
Určeno pro
Lidé v různých rolích a fázích své kariéry mohou těžit z tohoto základního kurzu. To zahrnuje IT profesionály, obchodní partnery a další, kteří chtějí zapojit zákazníky do Dynamics 365, studenty, čerstvé absolventy a lidi měnící kariéru, kteří chtějí využít Dynamics 365 k posunu na další úroveň.Obsah kurzu
Základy aplikací Dynamics 365 pro zapojení zákazníků- Řízení vztahů se zákazníky
- Aplikace Microsoft Power Platform a Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
- Aplikace Microsoft Dataverse a Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
- Případy použití aplikací Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
- Přejděte do aplikací pro zapojení zákazníků Dynamics 365
Sdílené aktivity a možnosti integrace v aplikacích pro zapojení zákazníků Dynamics 365- Zákazníci a aktivity
- Kritéria vyhledávání a filtry
- Možnosti vytváření sestav včetně grafů, panelů a zobrazení
- Integrace Excelu
- Integrace Microsoft Teams
- Integrace Outlooku
Dynamics 365 Customer Insights – Journeys- Případy použití pro Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
- Obchodní scénář Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
- E-mailový marketing
- Jak cílit na zákazníky pomocí marketingových seznamů a segmentů
- Cesty zákazníků
- Generování potenciálních zákazníků a kvalifikaci
- Případy použití marketingových formulářů
- Funkce a možnosti správy událostí
Dynamics 365 Customer Insights – Data a Dynamics 365 Customer Voice- Obchodní scénář Dynamics 365 Customer Insights – Data
- Případy použití a možnosti Dynamics 365 Customer Insights – Data
- Případy použití a možnosti Dynamics 365 Customer Voice
Dynamics 365 Sales- Případy použití pro Dynamics 365 Sales
- Životní cyklus prodeje
- Obchodní scénář Dynamics 365 Sales
- Potenciální zákazníci a proces kvalifikace potenciálních zákazníků
- Proces řízení příležitostí
- Toky obchodních procesů Dynamics 365 Sales
- Zpracování prodejní objednávky
Možnosti Dynamics 365 Sales a související aplikace- Další funkce Dynamics 365 Sales a související aplikace
- Obchodní scénář aplikací souvisejících s Dynamics 365 Sales
- Prodejní kanál a koncepty prognóz
- Případy použití a možnosti Sales Insights
- Případy použití a možnosti aplikace LinkedIn Sales Navigator
- Mobilní aplikace Dynamics 365 Sales
- Microsoft Sales Copilot
Prozkoumejte Dynamics 365 Customer Service- Případy použití pro Dynamics 365 Customer Service
- Obchodní scénář Dynamics 365 Customer Service
- Životní cyklus případu včetně smluv o úrovni služeb (SLA) a oprávnění
- Funkcionalita pro správu pracovní zátěže
- Toky obchodních procesů Dynamics 365 Customer Service
- Správa znalostí v Dynamics 365 Customer Service
Funkce Dynamics 365 Customer Service a související aplikace- Obchodní scénář aplikací souvisejících s Dynamics 365 Customer Service
- Omnikanál pro služby zákazníkům
- Možnosti vytváření sestav a vizualizace dat v Dynamics 365 Customer Service
- Případy použití Dynamics Customer Voice pro zákaznický servis
Dynamics 365 Field Service- Případy použití pro Dynamics 365 Field Service
- Obchodní scénář Dynamics 365 Field Service
- Životní cyklus pracovního příkazu
- Kontroly v Dynamics 365 Field Service
- Mobilní aplikace Dynamics 365 Field Service
Možnosti plánování Dynamics 365 Field Service a související aplikace- Zdroje a procesy plánování
- Obchodní scénář aplikací souvisejících s Dynamics 365 Field Service
- Správa aktiv a aktiva zákazníků
- Connected Field Service pro Dynamics 365
Předpoklady
Studenti by měli mít základní znalosti o zásadách zapojení zákazníků a obchodních operacích. Porozumění cloudovým výpočtům je užitečné, ale není nutné.Studijní materiály
Materiály jsou v elektronické podobě.Návaznosti
Microsoft Dynamics 365 Sales, Microsoft Dynamics 365 Customer Insights, Dynamics 365 for customer engagement for Customer Service, Microsoft Dynamics 365 Field Service