MS Office 2007 - rozdíly oproti verzi Office 2003

Kurz na míru

Základní info

Pro ty, kteří přešli nebo se chystají přejít ve firmě na Office 2007 a chtějí se rychle zorientovat v novém prostředí a ovládání a seznámit se s novými a vylepšenými funkcemi.

Nejdříve se proberou věci, které jsou společné všem aplikacím Office a pak se postupně projdou všechny  základní aplikace - Word, Excel, Power Point a Outlook. Podle požadavků zákazníka některé z nich projdeme ve stručnosti a některým se budeme věnovat detailněji.

Posluchači dostanou "taháky" s přehledem stávajících karet dané aplikace a soubory umožňující rychle vyhledat kde se příkaz který znali ze starých Office nachází teď.

Okamžik přechodu na novou verzi Office je pro firmu ideální chvíle ke školení - nejen že se zaměstnanci naučí rychle orientovat v novém prostředí a používat nové funkce, ale zároveň dojde k urovnání a doplnění znalostí zaměstnanců. To, že člověk léta aplikaci používá, neznamená že ji opravdu ovládá. Často i velmi pokročilým uživatelům schází něco ze základů a nebo o některých možnostech aplikace vůbec nevědí.

MS Office 2007 - rozdíly oproti verzi Office 2003

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu Abravito.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.