Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále nakládat.
Vytvoříme osnovu školení a po jejím schválení celou prezentaci.
Zvolíme vhodnou formu - půldenní školení, celodenní školení nebo dlouhodobější kurz. Pro školení můžeme zařídit i školicí místnost, pokud nemáte ve firmě vhodné prostory.
Témata, která můžeme zařadit do osnovy:
Pro začátečníky
Principy fungování PPC reklamy
Formy PPC reklam aneb PPC nejsou jen ve vyhledávačích
Jak správně strukturovat účet do kampaní a sestav
Jak vytvořit efektivní inzerát
Jak si zjednodušit správu PPC s šikovnými nástroji
Specifika systémů AdWords, Sklik a Facebook
Základy optimalizace PPC reklam
Pro pokročilé
Uděláte si přehled o možnostech online reklamy v rámci nákupního cyklu internetového uživatele.
Hledat a řešit problémy s PPC reklamou ve vyhledávačích a v obsahových sítích.
Používat analytické nástroje pro zlepšení výkonu inzerce.
Zjistíte, jaké jsou možnosti jiné než vyhledávací online reklamy.
Využívat možností reklamních účtů pro zlepšení organizace práce.
Pracovat s aplikací AdWords Editor, která vám usnadní a zrychlí tvorbu a správu kampaní.