Základní info
Tento kurz (úroveň I) je určen specialistům na implementaci aplikace SAS Interaction Management a na plánování prodeje a také koncovým uživatelům, jako jsou marketingoví analytici, správci klientských informací, vedoucí marketingových kampaní, architekti modelů, a specialisté na marketingové databáze.
Přínos pro účastníka
V tomto kurzu se seznámíte s aplikací SAS Interaction Management a s jejím využitím pro sledování chování zákazníků pomocí modelů vycházejících z konkrétní situace. Po jeho absolvování by účastník měl:
- umět sestrojit a upravovat behaviorální mapu zákazníků
- umět vytvářet segmenty
- umět vytvářet triggery pro oslovení zákazníka přesně v ten správný čas
- umět pracovat s aplikací SAS Interaction Management
- rozumět datovému modelu, na němž stojí aplikace SAS Interaction Management
- sestavovat, konfigurovat a testovat aplikace v SAS Interaction Management
Obsah kurzu
Úvod do aplikace SAS Interaction Management
- zapracování času do vstupu a výstupu
- sledování chování zákazníků ve stavovém systému
- orientace v prostředí aplikačního vývoje
Navržení nové aplikace
- koncepce aplikace
- zvážení konfigurace aplikace
Datový model
- datový model: datové zdroje
- datový model: aplikační proměnné
- datový model: aplikační funkce a konstrukce výrazů
Behaviorální mapa
- sestrojení a editace behaviorální mapy
Segmenty a triggery akcí
- tvorba segmentů a triggerů akcí
Sestavení aplikace IM
- koncepce aplikace
- konfigurace aplikace
Testování aplikace
- zobrazení výsledků zpracování transakcí
- řešení chyb v logu
Úvahy spojené s uvedením do provozu
- SAS Interaction Management Batch Utilities
- interakce s nástrojem SAS Campaign Management
Zákulisí
- konfigurační soubory
- zpracování dat