SAS Social Media Analytics Portal

Kurz na míru

Základní info

V tomto kurzu se účastníci naučí používat SAS Social Media Analytics Portal. Dále bude probíráno jak rozpoznat pozitivní, negativní a neutrální mínění v mediálních prostředcích a změny mínění v čase. Kurz se také zabývá problematikou nalezení klíčovách hráčů určujících mínění a jejich vlivu. Kurz je určen především marketingovým analytikům, kteří chtějí provádět průzkum trhu a porozumět svým zákazníkům.


Přínos pro účastníka

Účastníci se naučí využívat znalosti získané z online konverzací probíhajícími napříč odbornými i uživatelskými webovými stránkami.


Obsah kurzu


Úvod

  • obsah kurzu
  • úvod do sociálních médií

Sledování mínění (sentiment tracking)

  • pochopení pojmu "mínění" (sentiment)
  • co je tématem/znakem mínění?
  • jaké jsou hlavní oblasti témat?

Online analýza médií

  • přehled médií
  • porovnání mediálních zdrojů
  • identifikace hashtags (tagovaných slov nebo frází se symbolem #)

Identifikace klíčových hráčů ovlivňujících mínění


Sledování změn mínění v čase

  • porovnávání časových období
  • zkoumání informací v reálném čase

SAS Social Media Analytics Portal

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu Abravito.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.