Základní info
Tento kurz je určený datovým architektům, administrátorům IT a marketingovým analytikům, kteří potřebují připravovat data pro SAS Marketing Automation. Účastníci se naučí sestavovat, rozšiřovat a spravovat informační mapy nezbytné pro práci v prostředí SAS Marketing Automation.
Před přihlášením do tohoto školení byste měli mít znalosti aplikace SAS Customer Intelligence Studio v rozsahu školení CISTU5. Výhodou (nikoli podmínkou) je i předchozí zkušenost s aplikací SAS Information Map Studio a SAS Management Console.
Přínos pro účastníka
Po absolvování kurzu by účastník měl být schopen:
- vytvořit informační mapu pro použití v SAS Marketing Automation
- použít vytvořenou informační mapu k vygenerování metadatových tabulek pro SAS Marketing Automation
- definovat v SAS Management Console pracovní prostředí (business contexts) a potřebná nastavení pomocí plug-inu pro Customer Intelligence
Obsah kurzu
Vytváření informačních map pro SAS Marketing Automation
- co je informační mapa
- úvod do práce s informačními mapami
Práce s datovými položkami a subjekty
- specifikace a organizace datových položek
- definice subjektů pro marketingovou kampaň
- přiřazování subjektů
Generování metadatových tabulek
- zakládání metadatové tabulky
- generování metadatových tabulek
- update metadat
Vytváření kampaní
- úvod do vytváření kampaní
- vytváření definicí
- práce se společným datovým modelem pro CRM řešení (common data model)
Rozšiřování datového prostředí
- použití měřitelných datových položek
- počítané datové položky
- definice položek v reportu a shlukových proměnných