Úvod do problematiky ITSM a ITIL

kurz

Základní info

V rámci tohoto semináře budou účastníci seznámeni se základní koncepcí správy služeb IT, s cíly a výhodami této koncepce, s důvody pro zavedení ITSM a jeho výhodami nejen pro IT organizace, ale zejména pro ostatní části společností. Během školení budou vysvětleny základní pojmy této koncepce, její metodologické pozadí, základní vazby a závislosti a celkový pracovní rámec. Zmíněny budou i jednotlivé fáze zavádění správy služeb IT do organizace, hlavní aktivity v rámci těchto etap a související rizika a náklady. Stručnou formou bude představena i knihovna nejlepších praktik pro správu služeb IT - ITIL.


Obsah kurzu:
Koncepce IT Service Management (ITSM)
Knihovna nejlepších praktik IT Infrastructure Library (ITIL)
Představení ITIL:
* historie a současnost;
* charakteristické rysy ITIL;
* obchodní přínosy;
* procesy a funkce ITSM podle ITIL (včetně stručného popisu každého z 10-ti hlavních procesů disciplín IT Service Support a IT Service Delivery).
Komu je kurz určen:
* vedoucím pracovníkům organizace ICT;
* střednímu a výššímu managementu společností;
* osobám odpovědným za tvorbu podnikové strategie;
* osoby přicházejícím do kontaktu s externími dodavateli IT služeb;
* komukoliv, kdo ke své práci potřebuje znát koncepci ITSM a procesní rámec ITIL.
Po absolvování tohoto kurzu by měli být účastníci schopni jasně popsat co to je ITSM, jaké jsou jeho cíle, přínosy, jaké je metodologické pozadí a pracovní rámec ITSM či v jakých etapách je realizováno zavádění ITSM do organizace.

Úvod do problematiky ITSM a ITIL

Vybraný termín:

 Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
dle aktuálního ceníku

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu Abravito.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.