UX (User Experience): Uživatelský výzkum, Webdesign, Uživatelské testování

Kurz na míru

Základní info

Jak funguje školení na míru

  • Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále nakládat.
  • Vytvoříme osnovu školení a po jejím schválení celou prezentaci.
  • Zvolíme vhodnou formu - půldenní školení, celodenní školení nebo dlouhodobější kurz. Pro školení můžeme zařídit i školicí místnost, pokud nemáte ve firmě vhodné prostory.    

Témata, která můžeme zařadit do osnovy:

Úvod do UX

 

  • Základy výzkumu – kdo jsou uživatelé a co chtějí
  • „Špehovat“ návštěvníky webu – co dělají a kam klikají
  • Vytvářet a testovat prototypy webu
  • Postavit stabilní základy webu, aneb informační architekturu
  • Testovat na blízko i na dálku
  • Kdy a jak vám pomůže oční kamera
  • Zlepšovat výkonnost webu pomocí A/B testování

 

Emoční design

  • Využít emoce jako přesvědčovací nástroj
  • Zaujmout a přitáhnout pozornost
  • Pobavit a potěšit
  • Stanovit strategii pro emoční design
  • Zjistit, jaké emoce váš design vyvolává

Workshop UX designu

  • Myslet na lidi, kteří budou vaše uživatelské rozhraní používat a neplýtvat jejich pozorností a chutí pracovat s vaším webem či programem.
  • Jak postupovat od obchodních cílů k behaviorálním - plánujeme User Experience neboli uživatelský prožitek.
  • Vedení iterativního kolaborativního workshopu metodou Design Studio.

Uživatelské testování - User Testing

  • Jak zapojit uživatele do vývoje webu a ušetřit tak peníze.
  • Co, kdy, jak a v jakém rozsahu testovat.
  • Vymyslet scénář uživatelského testování.
  • Zjistit, kdo jsou vaši uživatelé a kde je sehnat.
  • Připravit záznamovou a přenosovou techniku.
  • Komunikovat s uživatelem a zadávat testovací úkoly.
  • Vyzkoušíte se testování v testovací laboratoři.
  • Vyhodnotit výsledky testování.

Uživatelský výzkum

  • Jak se uživatelský výzkum liší od marketingového.
  • Kdy zvolit kvalitativní a kdy kvantitativní metody.
  • Jak dát uživatelům tvář pomocí person.
  • Mapovat jednotlivé fáze zákaznické cesty pomocí customer journey maps.
  • Jak správně pozorovat, jak naslouchat a jak se ptát.

Jak redesignem webu nenaštvat uživatele

  • Jak měřit user experience.
  • Jak zapojit uživatele do redesignu. Uživatelé musí být nedílnou součástí vašeho týmu!
  • Co si vzít z uživatelského výzkumu.
  • Principy designu pro opakované využití - jak nesebrat stálým uživatelům jejich "cestičky" na vašem webu.
  • Jak redesign neodpálit najednou jako bombu.

Více informací o školeních na míru na stránkách Dobrého webu

UX (User Experience): Uživatelský výzkum, Webdesign, Uživatelské testování

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a tři ? Součet zapište číslicemi.