Když zaměstnanec odvádí svou práci nedostatečně nebo dělá vážné chyby, bývá nejlákavější možností…
Zapomeňte na představu, že efektivní manažer musí mít především charisma. Efektivní manažer nemusí…
Většina zaměstnavatelů věnuje pozornost absencím svých zaměstnanců. Absence patří dokonce k…
Pro každý problém, na který může firma narazit existuje celá řada nezávislých konzultantů…
Metodologii Balanced Scorecard vytvořili v roce 1992 Robert Kaplan a David Norton. Jedná se o…
Počet firem, které by mohly vyprávět horory o svých zážitcích s poradci stále stoupá. Někteří…
Obchodní komunita by se mohla mnohému učit od FBI, mluvíme-li o řízení úkolů. V FBI se totiž…
V rámci Strategického globálního summitu pro e-komerci pořádaného nedávno v USA společností…
Podniky nechávají své vedoucí představitele často prověřovat různými poradci. Audity u vedoucích…