Novinky z IT

Vyjednávání v napjatých situacích (2/2): Buďte proaktivní

V předchozím článku jsme na příkladu farmaceutického průmyslu viděli, jak nedostatek času může ve…

Finanční ředitel nebo hlavní účetní?

Finanční kontrolor by měl být odpovědný za účetnictví a CFO za financování. Oba dva by také měli být…

Než zaplatíte za akvizici zákazníků, zvažte následující

Když zavedete novou platformu, očekáváte příliv peněz. Klíčové však je udržet si počáteční růst a…

Škrtáme výdaje, ne lidi (2/2): Kde hledat úspory

V předchozím článku jsme viděli, na co je třeba se soustředit, pokud si chcete při snižování nákladů…

Zakládají se vaše rozhodnutí na datech?

Výrobní společnosti se už dlouhou dobu ve svých výrobních procesech pokoušejí eliminovat co nejvíce…

Hlas zákazníka (2/2): Je to sbor, ne sólo

V předchozím článku jsme viděli, že ani prodejní, ani servisní týmy vám neposkytnou kompletní…

Práce na zákaznické zkušenosti nikdy nekončí (2/2)

V předchozím článku jsme viděli jeden příklad klasické posloupnosti: lidé začínají s dobrými úmysly,…

Práce na zákaznické zkušenosti nikdy nekončí (1/2)

Provinila se vaše organizace některým z následujících prohřešků v oblasti zákaznické zkušenosti?

Jak poznat, kdy je čas opustit nápad na podnikání

V určitém okamžiku váš podnikatelský záměr buď zafunguje, nebo ne. Když fungovat nebude, musíte to…

Výpis 2836 z celkem 112