Novinky z IT

Kolik loajality stojí ztráta zákaznických dat?

Ochrana osobních dat je stále důležitější záležitostí pro zákazníky, kteří nechtějí, aby se jejich…

Řiďte všechny vztahy, nejen ty se zákazníky

Mnoho firem přichází o obchody, protože konkurence má navrch díky již existujícím vztahům se…

Co se můžeme od zákazníků naučit o loajalitě?

Zákazníci dokonce i ti nejhorší by měli pro nás být nejlepšími učiteli loajality. Ve skutečnosti…

Stav IT v českých firmách

Společnost Hewlett-Packard zadala společnosti Factum Invenio úkol provést výzkum, který by zhodnotil…

Bezpečnostní trendy 2006

Informační bezpečnost je stále důležitější. Článek proto popisuje nejočekávanější trendy v této…

Telefonní zákaznická centra se přesouvají do domácností

V oblasti zákaznických služeb, například v telefonních zákaznických centrech, se začalo využívat…

VoE změní komunikaci na pracovištích

Většina IT manažerů si dosud neuvědomuje narůstající trend využití hlasu v IT aplikacích, který…

Top 10 úspěšných IT strategií pro malé a střední firmy

IT je záležitostí strategie. Ve stejnojmenné knize to alespoň popisuje Američan Richard Skinner.…

Osm kroků při výběru IT konzultanta

Rozvoj malých a středních firem si žádá větší pozornost pro firemní informační technologie. Najmout…

Výpis 253261 z celkem 445