S rozvojem znalostní společnosti se klade stále větší důraz na spolupráci zaměstnanců. K lepší…
Nová biometrická technologie umožňuje zákazníkům v obchodech platit pouhým dotykem prstu. Senzor…
Marketingová strategie je jedním z pilířů úspěšnosti podniku, ale ne tehdy, pokud je založena na…
Řada zákazníků i firem začíná čím dál víc přicházet na chuť internetovému účetnictví a dokonce úplně…
Internet se v oblasti zákaznické podpory prosazuje stále více. Řada lidí jej považuje za…
Provozujete E-mail marketing a najednou zjisťujete, že se vám vrací vaše elektronická pošta zpátky…
Současný svět zažívá dosud nepoznaný rozvoj v mnoha oblastech vývoje, růstu, revitalizace a…
S rostoucím využitím e-komerce roste také nedůvěra k elektronickému podnikání. Alespoň to vyplývá z…
Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů příliš oblíbený. Hlavními…