Ne každý se může stát vedoucím obchodního týmu. Manažer, který dohlíží na práci, motivaci a rozvoj…
Práci s daty v různé míře se nevyhne většina z nás, kteří zastáváme „kancelářské“ pozice. Ačkoliv…
Speciální požadavky zákazníka sice bývají občas komplikací navíc, ale firmy ji rády vyřeší, pokud o…
Jak vypadá úspěšný obchodní tým, který podává stabilně a dlouhodobě dobré výsledky a ve kterém si…
V roce 1962 se Henry Ford II. rozhodl rozšířit své závodní portfolio o vozy značky Ferrari. Vše bylo…
Skutečně dobrý vedoucí se pozná až ve chvílích krize. Krizový management je totiž úplně jiná…
Když se řekne „šikana“, mnoho lidí si jako první asi představí základní nebo střední školu. Bohužel,…
Inspirace a motivace. To jsou jedny z nejdůležitějších věcí, které musí manažer obchodního týmu u…
V prvním dílu článku jsme předložili závěry výzkumu Global Leadership Forecast Survey od DDI, který…