Cvičení dobrého úsudku není jednorázová záležitost, ale proces, který se rozvíjí ve třech fázích.-…
Podle statistik se lidé většinou obávají hovořit veřejně. Tento strach ale bývá často pouze zbytečná…
Chyby v řídících procesech, jejich definování a nastavení, kopírování konkurence, nedostatky v …
Pevná a fungující síť kontaktů vyžaduje vůdcův čas a úsilí, celý proces však nemusí být překotný.…
Komunikace hraje zásadní roli v úspěchu malých firem. Byznys si žádá, abyste každý den komunikovali…
Vyjednavači, kteří příliš rychle přisuzují druhé straně iracionální nálepku, poškozují sami sebe. Ve…
Komunikace prostřednictvím e-mailů má sice řadu výhod, ale ne vše se má přehánět. Pokud spolu…
Umění vyjednávat patří mezi nejdůležitější podnikatelské dovednosti. Nejde jen o obchodní schůzky,…
Umění komunikovat s lidmi patří k hlavnímu poslání manažera. Zručnost komunikovat získáváme…