Novinky z IT

Bylo to krásné, děkuji

Poděkování je jednou ze základních slušností. Učíme se jí od dětství a měli bychom si ji uchovat…

Etická komunikace v digitální době

Pravidla etikety se v obchodním světě již zažila. Současná doba si však žádá více, než udržovat oční…

Žralok, kapr nebo delfín?

Chování lidí se vyvinulo v průběhu tisíciletí jako bezprostřední reakce na podněty z okolí.…

Jak nepohřbít kariéru na vánoční párty

Vánoční večírek ve firmě je více než jen obyčejný firemní večírek. Většina z nás již zažila kolegy,…

Vánoční (k)řeč

Na firemním vánočním večírku se očekává, že ředitel nebo zástupce firmy přednese k zúčastněným řeč.…

Proč se manažerům nevěří?

Které povolání má mezi lidmi největší důvěru? To zjišťovala mezinárodní anketa, kterou pořádala…

Jak nedělat ukvapené závěry

Vnitřní pocity ovlivňují komunikaci člověka s okolím, včetně řeči těla, výběru jazyka, vnímavosti,…

Nenechte problémy rozhořet

Každý den, každý týden, každý měsíc musí manažer řešit nikdy nekončící řadu provozních problémů.…

Jak na trému před prezentací

Většina lidí, kteří mají vystoupit před ostatními trpí trémou. Nejen, že je postihuje ještě před…

Výpis 17831791 z celkem 2123