Novinky z IT

10 rad pro jednání s vyrušujícím obecenstvem

Každý řečník se musí čas od času zabývat problémy s vyrušujícími diváky, ať již přijdou pozdě,…

Postoje managementu ovlivňují postoje zaměstnanců

Úspěšnost firmy závisí na jejích zaměstnancích. Zaměstnanci jsou na druhou stranu závislí na svém…

Naslouchat, naslouchat, naslouchat

Slyšet a naslouchat jsou dvě odlišné věci. Abychom slyšeli, potřebujeme zdravé uši, chceme-li však…

Měli bychom spoléhat na první dojem?

První dojem bývá jednou z nečastějších chyb, které se dopouštíme při hodnocení druhých. Hraje však…

8 nejčastějších chyb při elektronické komunikaci

Autorka článku si po záplavě elektronické pošty, kterou denně ve své firmě přijímá vytvořila několik…

Tři důvody pro vynechání vtipů při prezentaci

Neustále se hovoří o tom, že pokud chceme na základě prezentace vydělat peníze, musíme zapojit…

Stres nejen u IT manažerů

Někteří odborníci uvádějí, že až 52 procent současných výkonných pracovníků zemře na následky…

10 požadavků pro úspěšné dohody

Základním předpokladem úspěšných dohod je produktivita a plnění slibů, kterou v osobních i…

A jak řešíte konflikty vy?

Konflikt často zažíváme, obtížně jej definujeme a ještě častěji se jej snažíme obejít. Výsledkem…

Výpis 18101818 z celkem 2123