Každý řečník se musí čas od času zabývat problémy s vyrušujícími diváky, ať již přijdou pozdě,…
Úspěšnost firmy závisí na jejích zaměstnancích. Zaměstnanci jsou na druhou stranu závislí na svém…
Slyšet a naslouchat jsou dvě odlišné věci. Abychom slyšeli, potřebujeme zdravé uši, chceme-li však…
První dojem bývá jednou z nečastějších chyb, které se dopouštíme při hodnocení druhých. Hraje však…
Autorka článku si po záplavě elektronické pošty, kterou denně ve své firmě přijímá vytvořila několik…
Neustále se hovoří o tom, že pokud chceme na základě prezentace vydělat peníze, musíme zapojit…
Někteří odborníci uvádějí, že až 52 procent současných výkonných pracovníků zemře na následky…
Základním předpokladem úspěšných dohod je produktivita a plnění slibů, kterou v osobních i…
Konflikt často zažíváme, obtížně jej definujeme a ještě častěji se jej snažíme obejít. Výsledkem…