Dobrá atmosféra a týmový duch na pracovišti umí dělat zázraky. Čím lépe se pracovníci znají a jsou…
Být dobrým vypravěčem je nutný předpoklad, který bychom předpokládali asi spíše u komika, herce,…
Úkolem manažera je poskytovat podřízeným vhodným způsobem zpětnou vazbu tak, aby věděli, co dělají…
Téměř každý člověk by chtěl mít respekt svého okolí. Ne každý člověk jej ale získá. Být úspěšným…
V našich článcích často zmiňujeme, že komunikace tvoří 90% práce jakéhokoliv manažera. Manažeři…
Každý jsme někdy na pana „Všeználka“ nebo paní „Všeználkovou“ narazili. Jedná se o člověka, který…
„Storytelling“, tedy vyprávění příběhů, je schopnost, která se možná až překvapivě často hodí i v …
Vedení lidí sestává z 90% z mezilidské komunikace. I když tvrdé dovednosti, zkušenosti a znalost…
Fakt, že většina komunikace mezi lidmi probíhá na neverbální (a tedy často podvědomé) úrovni, je už…