Nikdo nechce promítat prezentaci, která vypadá zastarale. Pokud chcete, aby vaše prezentace vypadala…
Firemní identita je strategicky naplánovaná představa vycházející z podnikové filosofie, vize a…
Brainstorming se používá, když potřebujete vygenerovat co nejvíce nápadů. Přitom je potřeba myslet…
V předchozím článku jsme se dozvěděli, jak můžeme motivovat posluchače, kteří byli původně bez…
Kdo by chtěl prezentovat před publikem, které o danou věc nemá zájem. O tom jistě nesní nikdo z nás.…
Pokud je to možné, rozdělte si publikum na menší skupiny hned poté, co se představíte. Také pomůže,…
Když chcete získat novou práci, musíte udělat dojem na náboráře. Odlišit se můžete například i tím,…
V minulém článku jsme viděli, jak i dnes platí Aristotelovy myšlenky o přesvědčování druhých. Nyní…
Vaším cílem je přesvědčit publikum, aby něco udělalo. Jen zprostředkovat informaci nestačí. Tak jak…