Chcete-li se stát řečníkem, který je za své proslovy placen, musíte mít vášeň pro to, o čem budete…
Při prezentaci bude všechna pozornost na vás, tak myslete na vše. Vyčistěte si boty, protože vaše…
Večírky, setkání podnikatelů, konference a různé řízené obchodní akce jsou ideální příležitostí, jak…
Hlavním úkolem přednášejícího je zajistit, aby každý měl určitou představu o tématu, o kterém bude…
Emoční únos je nejhorší nepřítel každého prezentujícího. Nastává tehdy, když něco vnímáte jako…
Když dokážete číst emoce větších skupin lidí, můžete správně zareagovat v situaci, kdy se věci…
Když máte při prezentaci to štěstí a jsou na vás směřovány dotazy, není čas poddávat se pocitu…
Jakkoli paradoxně to může znít, prezentace nabité daty nejsou jen nudné, ale hlavně neefektivní.…
Schopnost přesvědčit druhé není důležitá jen pro marketéry nebo prodejce. Hodit se může každému, kdo…