Novinky z IT

Bionický přístup k vedení týmu

Osobní setkání představuje již celá tisíciletí prostředek vzájemné komunikace mezi lidmi, budování…

Naslouchání se musíme učit - Jak poznat, že naše slova nacházejí odezvu?

Je možné, že naslouchání je vůbec nejtěžší činnost, kterou v…

Jaký význam má prognostika pro činnost servisní organizace

Servisní organizace mají stále více důvodů hledět do budoucnosti. Informace, které napoví o možném…

Kreslení jako způsob komunikace vedoucích s podřízenými

Grafický návrhář Milton Glaser tvrdí, že kreslením se člověk může naučit pozornosti a zdvořilosti.…

Za posledních šest let ze výrazně změnila povaha vůdcovství

Článek srovnává současnou situaci ve vedení společností se situací před šesti lety.V roce 1995 se…

Strategie úspěchu pro potenciální ředitele oddělení informačních technologií

Na trhu práce je stále poptávka po ředitelích oddělení informačních technologií. Počet volných míst…

Vedoucí týmu nutně potřebuje síť spolupracovníků

Bez spolupráce se sítí vedoucích jednotlivých týmů nemá šéf společnosti šanci na úspěch. Pro…

Člověk a jeho komunity

Zákonitosti života ve stádu se netýkají pouze zvířat, do určité míry platí i pro člověka: vyloučení…

Několik návyků, jež by si měl vybudovat vedoucí pracovního týmu

U efektivně pracujících lidí lze vysledovat několik společných návyků:1. **Mít v centru pozornosti…

Výpis 451459 z celkem 472