Novinky z IT

Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní komunikaci, rychlost,…

Od zákaznické zkušenosti ke zkušenosti vlastních zaměstnanců

„Válka o talenty je u konce. Talent vyhrál,“ prohlásil už před pár lety světově uznávaný odborník na…

Lidé odchází i kvůli nedůslednému zaškolení – metoda TWI pomáhá fluktuaci zbrzdit

Společnost DMC management consulting představila v roce 2010 na českém trhu světově uznávanou…

Jak na změny chytře, s větším nadhledem a hlavně úspěchem?

Jak prosadit změny i přes odpor druhých? Jak docílit vzájemné spolupráce dvou firem v rámci…

Máme tu talenta – tak hlavně ho nevyplašit, ať nám chvíli vydrží

Chytrý, šikovný, zkušený a vaše volná pozice mu padne jako ulitá. Ulovili jste v rozvířených vodách…

Vedení změn: Co potřebujeme, abychom uspěli?

V tuto roční dobu má již většina společností své cíle a plány na příští rok hotové. Bývají plné…

Vést direktivně nebo zplnomocňovat. Víte, co vám přinese proaktivnější pracovníky?

Proaktivní přístup, iniciativa a drive – hesla, která vídáme v pracovních inzerátech, obvyklé…

Co lidi v práci štve

Je opravdu neuvěřitelné, že podle průzkumů je jen necelých 20 % všech pracujících lidí v práci…

Manažerská triáda III - Manažerské rozhovory: Pořád ten „feedback“. Je to fakt k něčemu?

Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Takto jsme…

Výpis 100108 z celkem 547