Za vývoj atraktivního zaměstnaneckého image utrácejí firmy nemalé prostředky. Dělají pohovory se…
Od doby, kdy zaměstnavatelé začali využívat programy, které prohledávají internetové texty, se snaží…
Když odcházíte z pohovoru, máte dobrý dojem, ale nikdo se vám neozve. Přemýšlíte, proč se neozvali.…
Tak jako zájemci používají při hledání místa klíčová slova, tak obráceně i firmy používají klíčová…
Studentské veletrhy práce jsou i příležitostí pro zaměstnavatele prezentovat firmu mezi studenty.…
Že se kulturanedá naučit, ale musí se osmoticky vstřebat, říká Wanla Chengová, prezidentka…
Pokud jste se rozhodli v novém roce změnit svoji kariéru, nejste jistě jediní. Podle studie Society…
Za druhé světové války varovaly plakáty Brity, že neopatrné řeči stojí životy. V moderní Británii…
Proč dokáží někteří náboráři snadno zaplňovat pozice a náborový manažer akceptuje uchazeče, které mu…