V nedávném článku jsme si vysvětlovali rozdíl mezi spotřebitelskou a zaměstnavatelskou značkou…
V první části článku o tom, jak mohou náboráři efektivně využívat sociální sítě, jsme si vysvětlili,…
Jak mohou personalisté co nejefektivněji využívat největší talentový pool světa, který představují…
Spotřebitelská a zaměstnanecká značka firmy propagují tytéž firemní hodnoty a kulturu, to však…
V marketingu vzniklo nové odvětví, které by nemělo uniknout pozornosti nejen marketérů, ale i…
Rychlý vývoj informačních a komunikačních technologií se odráží ve všech lidských činnostech a ani…
Nový rok je v plném proudu a vy stále přemýšlíte, jaký cíl si letos určíte v oblasti získávání…
Jak můžete najít, rozvíjet a udržet ve firmě kreativní lidi, kteří mají potenciál stát se příštím…
Rozesílání hromadných zpráv členům diskusních skupin na sociální síti LinkedIn již nebude zadarmo.…