Novinky z IT

Výběr kvalitních zaměstnanců není jen otázkou štěstí

Proces získání a přijetí kvalitního zaměstnance není jen otázkou štěstí, vyžaduje pečlivou přípravu.…

Výkonově orientované přijímací pohovory

Pro řadu organizací je přijímací pohovor nejdůležitějším a často jediným prostředkem při konečné…

Dobrý učitel je důležitý

Základní úlohou učitele je být svým studentům rádcem a vůdcem. Pověření tímto úkolem si lze pokládat…

Jaký je váš budoucí zaměstnavatel?

Zaměstnanec, který je zpočátku štěstím bez sebe z toho, že získal novou práci, může z této euforie…

Novodobí otrokáři, aneb jaká je firemní kultura vašeho potenciálního zaměstnavatele?

Jistý zaměstnanec dělal pohovor do jedné účetní firmy v New Yorku. Na první pohled vše vypadalo…

Hvězdou za jediný týden

Člověk, který dostane práci, si nejprve projde stadiem první euforie a poté začne plánovat, jak co…

Kterou botu si zavazujete jako první?

Jakým stromem byste chtěl být? Máte rád nudné nebo stresující zaměstnání? Kterou botu si zavazujete…

E-mailová korespondence s uchazeči

S uchazeči je třeba zacházet jako se zákazníky. I zde je na místě…

Tajemství úspěšných uchazečů

Autor pracoval přes 20 let v oddělení lidských zdrojů, kde měl na starosti ná…

Výpis 388396 z celkem 424