Novinky z IT

Výkonnost a vzdělávání nelze řídit zvlášť

Výkonnost zaměstnanců by ve firmě měla být správně napojena na vzdělávání a naopak. Obě tyto složky…

Měření angažovanosti: Proč a jak?

Strategický talent management nemůže stát na měření spokojenosti, nýbrž na měření angažovanosti…

Nebezpečné předsudky v HR

Lidský mozek si při zpracovávání informací vytváří určité zkratky, jejichž cílem je usnadnit a…

Jak vypočítat náklady na nevýkonné zaměstnance?

Když se zeptáte manažerů, jaký rozdíl je mezi jejich výkonnými a nevýkonnými zaměstnanci, většinou…

Jak se změní nábor do deseti let?

Jak bude vypadat nábor zaměstnanců kolem roku 2020-2025? Tuto otázku si položil americký odborník na…

Přínosy a úskalí pravidelného hodnocení zaměstnanců

Co nám má přinést pravidelné hodnocení? To je otázka, kterou si musíme položit před jeho tvorbou.…

Proč odcházejí zaměstnanci call center?

Vysoká fluktuace zaměstnanců patří k tradičním problémům call center. Podle britského serveru Call…

Konference přinesla případové studie na téma zákaznické orientace uvnitř firmy i navenek

Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu. Tak zněl podtitul nedávného diskusně-…

Desatero angažovanosti zaměstnanců pro vaše manažery

I když spojení slov angažovanost zaměstnanců zní v češtině poněkud pejorativně, jeho anglický…

Výpis 244252 z celkem 573