Dosud byla úspěšná správa znalostí považována spíše za abstraktní pojem než za realitu. Když už…
Dnešní zákazníci vyžadují kvalitnější produkty a služby za nízké ceny. Protože konkurence je silná a…
Představme si proces vytváření podnikového intranetu jako vaření. Kdo chce vařit, musí dobře vědět z…
Sdílení znalostí je velmi těžké monitorovat, natož odměňovat či měřit. Složité je to pak zejména…
Podnikové intranety vyžadují nové a nové informace. Sítě se tak velmi rychle zahltí. Neorganizovaná…
Proces budování důvěry zákazníků v internetovou společnost začíná zabezpečením rychlého a bezpečného…
Jediným měřítkem úspěšnosti intranetu jsou spokojení uživatelé. Hojně využívaný intranet však stále…
Intranet je dnes důležitým prostředkem brainstormingu, pomáhá zlepšit komunikaci a spolupráci na…
Podnikové intranety jsou dnes již důležitou součástí většiny společností. Kdo by ho však měl…