Novinky z IT

Signály, podle kterých poznáte, že vás vaši podřízení nerespektují

Abyste mohli z pozice manažera své podřízené skutečně vést a motivovat, musejí vás respektovat. Ať…

Chyby, kterých se musíte vyvarovat, když dáváte podřízeným negativní zpětnou vazbu

Zpětná vazba ze strany přímého nadřízeného je jedním ze základních pilířů rozvoje schopností a…

Chcete se naučit skutečně efektivně komunikovat? Nesmíte mluvit příliš rychle

Když by měl průměrný člověk vyjmenovat, jaké největší chyby lidé při komunikaci nejčastěji dělají,…

Dobrý manažer musí umět řešit i nepříjemná témata. Zde jsou tipy, jak na to

Manažer tu není jenom od toho, aby svůj tým vedl v době, kdy se vše daří a kdy nepanují žádné…

Jak se naučit vyjednávat a odcházet z každého jednání jako vítěz?

Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma stranami a přitom si…

6 komunikačních triků inspirativních lídrů

Co dělá lídra skutečně úspěšným? Především je to schopnost inspirovat lidi okolo sebe a motivovat…

Když mluvíte s podřízenými, dávejte si pozor na svoji řeč těla

Dobrý a efektivní vedoucí týmu musí mít především skvělé komunikační dovednosti. Tím nemyslíme jenom…

Jak si okamžitě získat sympatie kohokoliv, s kým mluvíte?

Každý úspěšný manažer musí umět budovat hodnotné a pozitivní vztahy. A to jak se svými podřízenými,…

Čtyři tipy, jak udělat dobrý první dojem

Ať už jste dlouholetým týmovým lídrem nebo teprve aspirujícím manažerem, pro vaší kariéru a další…

Výpis 9199 z celkem 2105