Jedním z klíčových úkolů jakéhokoliv týmového lídra je motivovat své podřízené. A to nejenom čistě…
„Hm“, „jakoby“, „takže“, „prostě“, „ééé“. Takhle mohou znít vycpávková slova, kterými mnoho lidí v…
Jakýkoliv tým může pracovat efektivně jenom tehdy, když mají jeho členové důvěru ve své vedení. A…
Tradičně si manažera představujeme jako extrovertního člověka, který se všemi rád komunikuje a…
Osobní značka. Tedy jakási aura okolo vaší osoby. Nebo to, co si lidé jako první představí, když…
Každodenní interakce s podřízenými je jednou z mnoha povinností každého manažera. Platí, že čím…
Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním nástrojem komunikace, ale…
Nejistota, nespokojenost s pracovními podmínkami, interní konflikty, frustrace. To jsou často…
Budování důvěry mezi manažerem a podřízenými je především otázkou správné komunikace a…