Řada manažerů si automaticky myslí, že umí naslouchat. Často je pak překvapená, když zjistí, že…
Bez ohledu na to, zda mluvíte na veřejnosti, s investorem nebo se zákazníkem u oběda, kvalita vaší…
Efektivní vůdce musí umět komunikovat. Mluví jasně a předkládá logické a přesvědčivé argumenty. Umí…
Při práci se setkáváte s řadou lidí, kteří se honosí nějakým titulem. Vyvarujte se trapným situacím…
Každý vůdce má nějakou vizi, která se odvíjí od celkové vize firmy. Bez toho, aby uměl správně…
Člověk může na první pohled působit důvěryhodně a příjemně, stačí však jen pár vteřin hovoru a…
Budování kontaktů, tzv. networking, slouží podnikatelům k propagaci jejich byznysu, rozšiřování sítě…
Dříve byli manažeři ve svých funkcích díky odborným znalostem a schopnostem. Dnes je však pro ně…
Největší spotřebitelský trh 21. století bude v Asii, konkrétně v nejlidnatější Číně. Ten, kdo se…