Profesionalita vypadá z teoretického pohledu jednoduše. Měli bychom chodit do práce, využívat svých…
Efektivní obchodní psaní musí být úplné, stručné a přesné. Text byste měli psát tak, aby mu čtenář…
Oční kontakt jedním z nejdůležitějších předpokladů úspěšného veřejného vystupování. Má však svá…
Říkat ne je jedna ze základních dovedností každého šéfa. Kdyby totiž například všem povolil v pátek…
S Vánocemi přichází kromě většího objemu práce i stres v podobě nakupování, rozesílání pozdravů,…
Chystáte se vystoupit před vedením firmy s prezentací o vašem novém programu. Ze své myšlenky jste…
Pracovníci chtějí vůdce, kteří jim řeknou všechny aktuální…
Abyste rostli, je někdy třeba dokázat riskovat vkládat důvěru do lidí a nenechat se odradit…
Vizitka je jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Dáváte ji stávajícím či potenciálním…